KAESS zet zich al jarenlang in voor patiënten, hun naasten en zorgprofessionals met informatieproducten die passen bij de wensen en behoeftes van nu.
PARTNERS
Heartz, UMC Utrecht, UMC Groningen, Amsterdam UMC, Hartstichting, PLN Stichting
CATEGORIE
Concept | Campagne | Web & App
WEBSITE
heartz.world, icdapp.nl
Leven met een chronische hartziekte verandert je leven ingrijpend. Maar het zou je er niet van moeten weerhouden om voluit te leven. Door je goed te laten informeren over de (on)mogelijkheden en het leven in perspectief te houden, kun je angsten overwinnen en je dromen waarmaken.
Ook ontwikkelden we een serie kenniskaarten voor mensen die mogelijk een erfelijke hartziekte hebben, in opdracht van het UMC Groningen, UMC Utrecht en UMC Amsterdam (mede mogelijk gemaakt door de Hartstichting en de PLN Stichting). De drie hoofdrolspelers van deze kenniskaarten, Leonie, Hugo en Roos, zoeken antwoorden op allerlei persoonlijk vragen die heel herkenbaar zijn voor mensen die zich in eenzelfde situatie bevinden. Ze kunnen gedownload worden en zijn via een social mediacampagne (in samenwerking met de Hartstichting) verspreid.